VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. Sofiane

Sofiane Well-Known Member

PSN:
    sofiane-senshu
    XBL:
    Sofiane-senshu
    Dus morgen is er dus een meet bij jou Twan als ik het goed begrijp? First to 5 sessies vind ik best, dat van een 2e game kan ook wel, maar ik ben niet zo down meer met SF4.

2. NGKrush

NGKrush Well-Known Member

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Yes!! wat je wilt, ik noemde die game omdat we'm allemaal spelen en het slaat natuurlijk nergens op om een dagschema te maken welke game gespeeld mag worden [​IMG] neem gewoon mee waar je zin in hebt. als je geen moeite hebt met pal dr te spelen wil ik dat wel doen (zit een nieuw character te zoeken ipv jack) of als je je live account meeneemt kan je kof downloaden? Just thinking out loud!

Pascal, ik zet m'n raam voor je open voor als de bel niet werkt!

3. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Ik zal er zijn morgen. Vermoedelijk klein beetje later dan normaal..rond half drie of zo.
    .
    .
    .
    Of is dat al normaal voor mij? :p

4. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Mja, vind het beetje jammer dat ik op het moment geen enkele fighter speel. Vind meets altijd gezellig tijd verdrijf.
    Maar is een beetje kansloos als ik heen ga om heel hard te sucken :p

5. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Je hebt mazzel dat ik te moe ben om de bal keihard in dat open doel te trappen :p

6. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Leuke meeting vandaag, meer sf dan vf(ik vond het een fijne balans btw) en goeie games gehad. Pascal je honda is zo sterk, ik zie geen goeie manier om er tussen te komen, je mixed echt je moves goed op en met al mijn characters heb ik nergens een goed antwoord op, volgens mij is de honda-rufus match eentje waar ik berg opwaarts moet klimmen, props.
    yrv, ik zou echt met akuma en dhalsim doorgaan, je vind ze leuker, maar je bent er gewoon echt sterker mee. ook props voor je aoi, je game is basic maar je hebt echt al haar sterke kanten te pakken, ik moest echt zoeken naar openingen in onze laatste match en kreeg elke keer als ik teveel aanviel gelijk een antwoord terug. terugkijkend zag ik geen 43p, maar ik wil eigenlijk ook helemaal niets opmerken of zeggen, ook een dikke prop voor jou.

Zoals ik nog zou melden: as. Donderdag, omdat sof niet kon een nieuwe meeting. Wie wil moet maar komen.
    Ook excuses dat ik zo plotseling weg moest, ik was vergeten dat ik een verjaardag had staan.

7. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Good shit!

Donderdag kan ik helaas niet, maar nice dat jullie er weer voor gaan [​IMG] .

8. masterPasje

Het was gezellig indeed. Heel veel kunnen spelen en toch de volledige tijd 100% van mijn aandacht en concentratie kunnen bewaren.
    Het is een beetje gek om nu de volgende dag al weer te gaan nabespreken want dat hebben we al uitgebreid gedaan.
    Wat ik nog niet gezegd had, Twan, (over SF) is dat je maar nog meer throws tegen me moet gebruiken/proberen. Je hebt gezien hoe slecht mijn throw escapes liepen. Hopelijk voor mij was dit een incident, maar daar moet je alsnog flink misbruik van maken.

We hebben het qua indeling en balans goed ingedeeld. Jammer dat je wat eerder weg moest want nu was het VF gedeelte wel erg weinig maar dat halen we de volgende keer wel weer in.
    Mijn Lion was ongebruikelijk kalm en voorzichtig tegen Aoi en dat komt, stom genoeg, puur omdat ik heel erg mijn best deed om niet tegen nutteloze counter-hits aan te lopen waar jij me weer op gewezen zou hebben. Maar ja, dat schijnt Yrvin te kunnen ruiken en ik kreeg de ene na de andere throw tegen. -_-

Ik laat nog wel weten of ik donderdag weer kan en of Chris meekomt. (Chris, dat kun je uiteraard ook zelf posten hier.)

9. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    lololol, WCG NL gaat niet door voor VF, kansloos!

Ik neem denk ik pauze tot Tekken 6 uit is/VF5R aangekondigt wordt. Ik wilde doorgaan omdat ik het gevoel had dat ik dit jaar op WCG echt kans zou maken op een prijs, door een combinatie van het feit dat ik een stuk beter ben dan vorig jaar/heel veel landen niet genoeg budget hadden om VF mensen te laten gaan, maar dat is nu dus niet meer het geval.

Online is na de gathering in Amsterdam totaal niet leuk meer en ik heb atm nauwelijks nog tijd ivm m'n opleiding die morgen begint, ik wil er echt voor gaan, dus laat ik VF/vechtspelletjes liever even schieten.

Geen idee of ik nog doorga met VF spelen, maar als ik dat niet doe:

It was awesome! Thanks iedereen voor alle vette matches!

Ik neem aan dat ik de meeste van jullie nog wel tegenkom als ik tekken ga spelen ofzo [​IMG] .

10. Seiko_Killa

Seiko_Killa Well-Known Member

Hey mensen [​IMG] , was cool gisteren. Ik vond de opzet van best of five zeer geslaagd. Ik merkte echt dat ik tourney style ging spelen. En ik ging nog harder mijn best doen toen ik ver achter stond bijvoorbeeld. Ik weet niet hoe het met jullie zat. Moeten we zeker doorzetten.

En het grappige was ook toen we doelloos(maar wel fun) aan het casualen waren dat ik heel arrogant ging spelen. Soms kon het mij niet schelen of ik 3 keer een move at, want ik was alleen maar bezig om een bepaalde setup op te zetten, ten koste van een paar rondes. Dat soort dingen haal je je niet in je hoofd als het om het 'echie' gaat.

Ik vond de after dinner analyse ook zeer leerzaam.

En Twan denk eraan wat de Zweden zeiden, ga je tegenstander haten!

Oja Pascal jij zei op de weg naar huis dat je in die 'serieuze' sessies niet anders dan normaal speelde. Je voelde niet meer pressure dan normaal. En dat in een low life, little time situatie jij altijd als eerste aanvalt omdat je niet te lang wilt verdedigen. En dat je in toernooien van mensen verliest die je in casuals makkelijk kunt hebben. Je wist niet waar het aan lag zei je.
    Dus dan vraag ik mij af speel je wel om te winnen? [​IMG] Speel heel cheap, beperk je moves, blijf safe, neem geen risico's, hou het simpel. Soms hou je het wel 1 ronde vol om low risk te spelen, maar nooit een aantal matches achter elkaar. Heb jij als je begint te spelen wel de drive om alles te doen wat nodig is om te winnen? [​IMG] Of denk je o ik zie wel waar het schip strandt. Ga je pas als de 5e ronde aanbreekt denken van hey nu zal ik maar mijn best doen?
    Natuurlijk speel je VF5 omdat het leuk is, maar winnen onder pressure is toch nog leuker?

-Yrvin-

P.S. Twan nog bedankt voor die rol wc-papier. Er stonden allemaal gekke tekeningetjes op.

11. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Ja, duidelijk, aan die haat moet ik werken.

Pascal zal het wel over SF hebben gehad en om eerlijk te zijn ben ik nog niet zo bezig met een echte strakke game te spelen, pas als ik feilong pak ga ik daar over denken. Tegen honda was ik nog teveel bezig me comfortabel met moves en strings te maken, omdat ik nooit een andere sf dan 3s heb gespeeld zijn characters zoals honda nog vrij nieuw om tegen te spelen. ik speel wel een beetje "waar het schip stand" scenario tot ongeveer 30% hp in een ronde, die rondes die ik safe speel zijn gewoon dan variaties op hoe een ronde verloopt en zijn niet echt keuzes die ik specifiek maak, ik ga er allemaal op letten, met deze comments kan ik heel veel, thanks a lot.

Wouter: We moeten gewoon 's-avonds spelen toch, en tekken6 is er bijna, misschien geeft mini sabbatical je een hele nieuwe drive voor die game!

12. Seiko_Killa

Nu ben ik in de war...heet jij Pascal? [​IMG]

13. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    's avonds spelen is cool, maar de avonden dat ik daadwerkelijk tijd heb kan ik niet voorspellen nog.

Tekken 6 ga ik zeker nog proberen, maar omdat ik me de komende tijd toch vooral ga richten op school weet ik niet of VF nog wel de kans krijgt bij mij. WCG was toch een soort druk, zo van: je moet oefenen, anders krijg je pak slaag! Nu dat weg is, heb ik gewoon zoiets van: laat maar, ik ga liever even de focus op iets anders leggen en dan met tekken kijken of ik nog tijd/energie heb om weer een nieuwe fighter te leren.

Maja, als ik tijd heb en er is een meet, dan kom ik heus wel eventjes langs [​IMG]

14. masterPasje

Ik speel zeker 100% om te winnen. Altijd en iedere keer. Wat jullie vaak hebben van : even een move of situatie uitproberen en het niks kunnen schelen als je een paar potten achter elkaar verliest, daar doe ik nooit aan.
    De kern van mijn problemen ligt bij mij veel meer bij wat Twan al vaak heeft gezegd: ik speel iedere fase van de match hetzelfde spelletje (bij VF, niet bij SF). Aan het begin van de 1e ronde of aan het spannende einde van een 4de of 5de ronde doe ik dezelfde soort dingen.
    Dus omdat ik mijn spel niet aanpas aan de spanning in een match en mijn tegenstander dat vaak wel doet, zal het misschien lijken alsof ik alleen maar een "happy-go-lucky" attitude heb, maar dat is dus niet zo.

15. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

mja... doe wat je niet laten kunt denk ik...

16. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Ooh it's on NOW, IT's ON NAAW PEOPLE!! troll vs troll!

17. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    Iedereen is nog down met donderdag?

18. Fulan

Fulan Well-Known Member

zou je wel moeten doen, leer je van.

19. Seiko_Killa

Yep, Ik en Pascal zijn er 100% zeker een donderdag.

-Yrvin-

P.S. Hey Fulan, hoe was jou ervaring eigenlijk met de Euro meet? Nog een beetje kunnen netwerken? [​IMG] Welke games heb je gespeeld en met wat voor doel ging je naar deze meet toe(omdat je niet echt meer serieus VF5 speelt, vandaar).
    Gewoon zomaar een vraagje, want door omstandigheden zie ik je nauwelijks. [​IMG]

20. Fulan

Fulan Well-Known Member

het was wel vet, nog beetje casual BB gespeeld.

ik ging in de eerste plaats om het initiatief een beetje te steunen, al speelde ik eigenlijk helemaal niet lol. ik wilde ook bob en jeneric een keer ontmoeten.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice